ELLVINS.BLOGG.SE

innan ni säger något: DET ÄR SISTA GÅNGEN, JAG LOVAAR!
anledningen varför jag byter har ni på den nya bloggen. hoppas ni fortsätter att läsa där istället! ni är bäst, glöm aldrig det.<3  http://ellvins.blogg.se/ http://ellvins.blogg.se/ http://ellvins.blogg.se/

kemiska tecken? whoot.

att plugga elektrokemi är inte riktigt min grej och går därför åt helvete. förstår inte ett skit av reduktion, oxidation, korrision, galvaniska celler osvosv.. mitt huvud är helt slut och ändå tog jag en liten paus för ett gossipgirl-avsnitt + mat.. måste på't igen för att klara mig imorgon.
Cu - 2e ---> Cu2+   FUUUCK

här kommer jag spendera HELA min dag.. bajsröv!!

15:22 testar igen.

skrev nyss ett inlägg som tydligen försvann helt.. sorgligt, men får ta det igen!
skolan gick förvånansvärt fort idag och det känns som att jag vaknade för en timme sen ungefär.. konstigt!! min dag blev grymt mycket bättre när jag fick reda på mitt resultat på matteprovet jag gjorde innan lovet. 39/45. gissa om jag hoppade av glädje!! men min dag blev betydligt sämre när jag fick reda på att min kompis fick åka till akuten med ambulans och grejer.. tänker på dig fina du<3
nu ska jag börjar råplugga till kemiprovet jag har imorgon.. skjut mig, snälla!!

nono

10/4

godmorgon! paniiiik som vanligt, men det hör till;-) jag kan inte beskriva hur trött jag är just nu.. har sovit kanske sammanlagt fem timmar i natt och det är alldeles för lite för mig. herregud jag som ska plugga exakt HELA dagen.. vi hörs när jag kommer hem om jag inte somnar direkt!!

--

fotbollsträningen gick helt okej förutom att jag var blöt från topp till tå. men duschen jag nog alldeles nyss gjorde allting mycket bättre.
nu: jag fortfarande är gaaaanska klar i huvudet så ska jag sätta mig ner och plugga lite elektrokemi eftersom vi har prov på onsdag.. herregud! sen väntar mat, gossipgirl och sängen:*

16:15

har kollat tre avsnitt av gossipgirl, skrivit halva min muntliga och käkat sedan vi sågs sist. där har ni min dag i en enkel mening.
nu sitter jag och lyssnar på musik och laddar upp inför träning på gräs. är helt slut och orkar ingenting. är inte på så jädra bra humör heller.. vem sjutton kan vara när skolan börjar imorgon igen?! helvete. men jag lever faktiskt på att vi åker till polen om tre veckooooor!!

9/4 - min morgon!

think outside the box.

plugg-söndag.

stack aldrig till stan idag, på grund av lite personliga anledningar.. menmen. livet kan inte alltid vara på topp, right? även fast man önskade det..
har iallafall hunnit bakat två "kakor" och sen sitter jag just nu och skriver på min powerpoint i kemi som jag har muntligt på på fredag. även prov på onsdag. kemi, gå och dö. 

gårdagens klädsel.



ja, jag strök linnet innan jag gick..

bakning pågår förfullt. - det blir förhoppningsvis godare än vad det ser ut..

.

one of the hardest decisions you'll ever face in life is choosing whether to walk away or try harder.

8/4

hejsan!! idag är jag trött som ett as, men vem bryr sig? har även tjänat 20 kr idag. vet ni hur? av fanny. eftersom att uppdateringen kommer bli sämst återigen.. jag sticker till stan för att träffa robin och kommer inte hem fören ikväll. sorry, men ni får stå ut. snart börjar skolan igen och då blir de det gamla vanliga igen:)